2010. augusztus 19., csütörtök

10. fejii :)

ez egy kis rövid feji lett de azért remélem tetszeni fog. :)

Boldog Szülinapot Bree! :)
Biztos vadászni mentek,gondoltam magamban és felmentem a szobámba ,hogy átvegyem a felsőmet, ami vadászás közben koszos lett.
kopogtatást hallottam.
- Tessék! Kiáltottam az ajtó felé nézve.
Boldogan láttam, hogy Alice áll az ajtóban. Majd sorra mindenki feljött.
- Boldog szülinapot Bree!!! Köszöntött meg Alice és egy kis dobozt nyújtott át nekem majd megölelt és megpuszilt. Megöleltem a többieket is akik szintén Boldog Szülinapot kívántak. Majd lementünk és kinyitottam a kis dobozt, amit Alice nyújtott át.
- Az egész család nevében adjuk! Mondta Alice mosolyogva.  Kinyitottam és a szavam is elállt. Egy gyönyörű ezüst nyaklánc volt benne a Cullen címerrel.
- Ez elképesztően szép! Köszönöm!
Lágyan mosolyogni kezdtek rám nézve.
- Tedd is fel! Állt mögém Alice izgatottan és a nyakamba akasztotta a nyakláncot.
- Remekül áll, fűzte hozzá széles vigyorral.
- Köszi. Mondtam én is mosolyogva. Esme egy gyönyörű tortát is sütött csak a hagyomány kedvéért. Nagyon szép sütemény volt és én azért kértem belőle egy szeletet annak ellenére, hogy csak vérrel táplálkozunk. Esme először döbbenten nézett rám majd boldogan elmosolyodott.
Persze!
Már ide is adta szép kis üveg tányéron és én meg is kóstoltam az első falatot.
- Nagyon finom! Állapítottam meg. Tényleg finom volt, de azért inkább a vért választanám. Megettem a tortaszeletet és a nyakláncomban gyönyörködtem és közben arra gondoltam, hogy most már hivatalosan is hozzájuk tartozom, az ő családjukba.
- Nekem most be kell mennem a rendelőbe! Később jövök. Jelentette ki Carlise és már ki is ment az ajtón.
- Bree! Van kedved velem vásárolni? Meg szeretnélek lepni egy cuki kis rucival.
- Persze, köszi! Válaszoltam, vállamra vettem a táskám és már indultunk is Alice kocsijával. Nem telt bele 5 percbe már ott is voltunk.
- Itt is volnánk. Mutatott az üzletre Alice.
Egy aranyos kis üzlet volt aminek a kirakatában gyönyörű felsők voltak kiakasztva. Bementünk a kis boltba ahol kellemes rózsa illat volt.
- Nézz szét és válassz, amit csak akarsz! Mondta lelkesen.
- Okés! Válaszoltam és már el is vesztem a szebbnél szebb ruhadarabok között.
A tekintetem megesett egy szép kis lila színű blúzon ami csillogó strasszokkal volt szegélyezve és kis masni volt rajta.
- Tetszik? Kérdezte Alice.
- Igen, válaszoltam és megfordítottam a kis papírt rajta.
- Tetszik, de nagyon drága!
- Ezt én veszem, neked ne foglalkozz az árával!
- De… kezdtem bele egy mondatba, de Alice nem hagyta, hogy befejezzem.
- Nincs semmi de, azzal leemelte a vállfát a többi ruha mellől és óvatosan a pulthoz vitte.
 - Ezt kérnénk!
- Rendben van más valami? Kérdezte a pultos lány.
- Nem köszönjük. Válaszolta Alice és közben kifizette.
- Köszönjük a vásárlást!
- Mi köszönjük. További szép napot. Köszöntünk vissza az eladónak.
- Nem kellett volna egy vagyont rám költened. Ellenkeztem.
- Mondtam, hogy semmiség. Ez a te napod!
- hát akkor köszönöm. Mondtam elmosolyodva.
- Nagyon szívesen válaszolta szintén mosollyal az arcán.
Haza indultunk, de amikor beléptünk a házba egy idegen arcot fedeztünk fel, vörös szemekkel.

2 megjegyzés:

  1. Jajj én meg már azt hittem hogy lett vmi a Cullenekkel. :| Közben meg csak szüli napja van Bree-nek.:D
    Deh ki ez a vörös szemű idegen? :S
    KÖVIT! :D

    puszii

    VálaszTörlés
  2. Dilis xDD
    Hát majd +tudod :D


    Puszíí

    VálaszTörlés