2010. augusztus 23., hétfő

12. Fejii :)

12. és egyben utolsó feji :) :(

Kézen fogva beléptünk a házba, nem titkoltuk szerelmünket, mert tudtuk, hogy Alice lehet, hogy már látta is vagy éppen Edward olvas majd a gondolatainkban. Mosolyogva néztek ránk és semmit sem szóltak. Felmentem és lezuhanyoztam, felvettem egy hálóinget, kifésültem a hajam és már rohantam is le, ahol Alice rohamozott meg.
- Meséld el hogy történt lécci, mindent!
- Na, jó.
Leültünk a fotelbe és mindent elmeséltem. Igazából nem sok minden történt, de a lényeg, hogy szeretjük egymást.
- Jaj de jó! Gratulálok. Mondta Alice mosolyogva miközben épp megölelt.
Tökéletesen boldognak éreztem magam, úgy hittem, hogy most semmi sem tudná elvenni a kedvem. Minden tökéletes volt. Rátaláltam a szerelmemre Mex-re aki engem is ugyan úgy szeret. Rosalie vl is el tudtam beszélgetni. Szerintem, azért mert egy kicsit magára emlékeztettem. Jasper is nagyon kedves. Alice szinte a legjobb barátnőm lett. Edwarddal és Bellával is nagyon jól kijöttem. Esmére szinte második anyámként tekintettem és Carlise is mindenben mellettem állt és segített. Emettel mindig jókat viccelődtünk és sok jó tanácsot adott.
Szinte már teljesen beilleszkedtem és tiszteletbeli Cullen lettem. Nagyon hálás vagyok nekik, hogy befogadtak és rengeteget tettek értem. Sosem gondoltam volna, hogy túl fogom élni a harcot és most mégis itt vagyok és boldog vagyok. Még mindig sokat gondolok az igazi családomra, de mostanában egyre könnyebb. Egyre jobban viselem azt is, hogy vámpír vagyok. Boldogan kezdem el hosszú új életemet immár Bree Tanner Cullen-ként. :)           





                     
The End!

5 megjegyzés:

  1. Elérkeztem a törti végéhez.
    Remélem tetszett a történet.:))
    Lehet hogy még lesz egy Extra feji is hozzá ;) :D

    Örülök hogy elolvastátok.
    Puszííí♥♥:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!!!!
    Hűűűű...de jó Bree-nek is van párja aranyósak együtt(=
    Tetszett a töris nagyon jó lett

    puszillak♥

    Wyyy(=

    VálaszTörlés
  3. Köszii h elolvastad örülök h tetszett puszíí ♥

    VálaszTörlés
  4. Tök jó lett a vége.(:
    Gratula.:)

    puszii.♥

    VálaszTörlés