2010. augusztus 19., csütörtök

9 fejii :)



***

Lassan elérkezett a szombat. Az a nap, amikor indulhattam haza az új otthonomba a Cullen családhoz. Visszapakoltam a bőröndömbe, bezártam az ajtót és kimentem a partra. A repülő hamarosan meg is érkezett és felszálltam. 10 perc elteltével megérkeztünk a reptérre és át is szálltam egy másik gépre, ami egyenesen Forks-ig repített. 4 óra elteltével meg is érkeztem és a Cullen család már ott is volt értem.
- Bree, csak hogy megérkeztél. Ugrott a nyakamba Alice.
Majd sorra mindenki köszöntött.
- Indulhatunk? Kérdezte Jasper.
- Persze csak előbb elintézek valamit, majd a reptér melletti postaládához siettem, elővettem a levelet a táskámból és becsúsztattam a szűk résen.
- Most már igen.
El is indultunk, és amikor az új otthonomba értem láttam, hogy odabent minden fel van díszítve majd Alice hirtelen előttem termett széles mosollyal az arcán.
- Tetszik?
- Igen, csodálatos köszönöm!
Bentebb mentünk és Esme a szobámat akarta megmutatni az emeleten. Követtem, közben ő kérdezgetett:
- Na és milyen volt a sziget?
- Csodálatos ott minden, jól éreztem magam!
- akkor jó. Mondta mosolyogva.
Felértünk az emeletre és Esme bevezetett a szobámba.
- Jó lesz ez a szoba?
- Igen, nagyszerű köszönöm. Válaszoltam.
- Akkor én most magadra hagylak ki pakolni. És már ki is ment. A szoba gyönyörű volt világoskék tapéta volt a falon, meggyszínű szekrénysor volt a fal mellett a fenyő padlón pedig középen egy bordó szőnyeg. Egy fotel is volt az egyik sarokban. Az ablak az erdőre nézett ahonnan friss levegőt fújt be a szél.
Nekifogtam kipakolni a cuccaimat, amivel nemsokára végeztem is és lementem a többiekhez.
A nappaliban ült az egész család. Én is lehuppantam az egyik fotelbe.
- A Volturiról mi hír van? Kérdeztem.
- Voltak itt pontosan egy héttel a harc után. Elhitettük velük, hogy meghaltál, amikor az erdőben rád támadt egy vérfarkas. Egy darabig biztos nem jönnek ide. Ha jönnének is Alice látni fogja és visszamész a szigetre addig. Mondta kedvesen Carlise.
- Ez jó hír.
Órákig beszélgettünk még. Ők is kérdezgettek rólam aztán én is kérdeztem tőlük,Alice-l ,Rosalie-val és Esme-vel táncoltunk egy kicsit ,hogy Alice lássa nem hiába hozta össze a bulit, majd később elindultunk az erdőbe vadászni. Amikor jóllakottan hazaértünk mindenki lezuhanyozott és a nappaliban beszélgettünk. Nagyon hangulatosan teltek az ilyen esték. Feltűnt, hogy Alice nincs itt. Túlságosan nagy a csend.  Tegnap óta nem sokat láttam.
- Alice hol van? Érdeklődtem meg.
- Egy barátnőjét látogatja meg. Mondta Jasper.
- Értem. 
 Rosalie egy vígjátékot rakott be a DVD lejátszóba, amin rengeteget nevettünk. Mindig is nagy és összetartó családra vágytam, és most megkaptam. Szinte valódi családként tekintek Cullenékre. Vége lett a filmnek és én elindultam a szobámba ,hogy felöltözzek és elmenjek vadászni.
- Nem tart velem senki? Kérdeztem.
- Mi később megyünk, menj csak nyugodtan. Válaszolta kedvesen Esme.
Elindultam hát egyedül. Fogtam is egy szép szarvast és miután elfogyasztottam haza indultam. Amikor beléptem a házba döbbenten láttam, hogy nincs itthon senki.
- Hahó! Kiáltottam be az óriási házba de csak a visszhang válaszolt.
 

2 megjegyzés: